dissabte, 22 d’agost del 2015

Els últims kilòmetres de la Marató

Marató Catalunya  1983

“No tinc el talent suficient, per córrer i somriure al mateix temps” (Zatopek).



No em fa feliç, si em surt un 6b, ni encadenar amb lliure un 7a. No soc un escalador... Ni ho seré mai.

La vida és una constant evolució. Un dia vaig descobrir el perquè escalava... I no era precisament per escalar.

“Segurament em moriré, sense haver complert el meu somni...”

Sona malament... Però no em molesta gens, perquè tinc la immensa  satisfacció d’haver-lo intentat, insistit i perseverat... Tant com he sabut.


El meu somni és molt senzill... I alhora molt difícil, perquè tinc minses probabilitats d’èxit.

Marató Catalunya 1987

Àlbum de records


Aquest Bloc, no és un Blog de piades. Ni intenta explicar les irrellevants activitats, d’un muntanyenc mediocre.
El vaig crear per reconèixer els meus errors, i  amb la intenció de rectificar. Ara és un àlbum de records.

S’aprèn més de les vulgaritats, de gent normal, que no pas de les grandeses d’una minoria selecta.